Najčastejšie otázky

Ak nenájdete odpoveď na Vašu otázku, prezrite si aj obchodné podmienky, prípadne dokumenty uvedené v päte stránky. Ak by ste mali akékoľvek iné otázky, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám odpovieme.

 

Nedarí sa mi uskutočniť objednávku. Ako mám postupovať?

Ak máte akékoľvek problémy s objednávaním na našej stránke, neváhajte nás kontaktovať, produkty o ktoré máte záujem, si môžete objednať aj telefonicky alebo e-mailom.

Som alergická na nikel, sú tieto šperky pre mňa vhodné?

Áno, naše šperky sú vhodné aj pre alergikov, neobsahujú alergény.

Ako dlho vydržia šperky krásne? Nesčernajú? Neolúpe sa povrchová vrstva?

Keďže ide o bižutériu, ktorá nemá vlastnosti drahých šperkov, je jej životnosť obmedzená. Prečítajte si naše rady pre Starostlivosť o šperky.

Neprišli mi údaje k platbe. Ako mám zaplatiť?

Ak ste nedostali e-mail s údajmi k platbe, pravdepodobne skončil v spame alebo Vám nebol doručený z dôvodu preplnenia e-mailovej schránky či nespoľahlivosti poskytovateľa e-mailových služieb. Platbu môžete realizovať na číslo účtu 2914963486/1100, VS je číslo Vašej objednávky.

Neprišiel mi potvrdzovací mail o prijatí objednávky. Ako zistím, či ste ju prijali?

Zavolajte nám 0908 423 775 alebo napíšte na info@nausnicka.sk. Stav Vašej objednávky zistíte aj po prihlásení sa do Vášho konta, ak ste sa zaregistrovali.

Kde sídli Vaša kamenná predajňa?

V súčasnosti sa špecializujeme výhradne na internetový predaj.

Doručený tovar nesplnil moje očakávania. Môžem ho vrátiť? Ako?

Nepoužívaný tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní od Vášho prevzatia balíka. Zasielajte ho doporučene, adekvátne zaistený proti poškodeniu, na adresu: RNDr. Katarína Majzlová, Budatínska 24, 851 06 Bratislava.

Peniaze Vám vrátime do 14 dní. V tejto veci Vás prosíme o trpezlivosť, pretože kým sa nám Váš balík dostane do rúk, to trvá reálne 5 dní.

Objednal som si tovar, ale nič mi neprišlo.

Ak Vám zásielka nebola doručená do 2 dní od odoslania e-mailu oznamujúceho jej expedovanie, kontaktujte nás a my Vám pošleme sledovacie číslo zásielky, s ktorým Vám ju vydajú na pošte.

Rovnako aj vtedy, ak Vám e-mail, nie našou vinou neprišiel, a uskutočnili ste objednávku, ju očakávajte do 3-4 dní, pokiaľ neobsahovala tovar s dlhšou dodacou lehotou.

Príde mi zásielka kuriérom?

Nie, v súčasnosti posielame všetky objednávky Slovenskou poštou, z toho dôvodu prosím zvážte, ak si dáte poslať objednávku do práce, či Vám Vaša práca umožňuje, aby sa k Vám dostala. Najmä dobierky sa nám vracajú spať.

Kedy mi tovar príde?

Vo všeobecnosti Vám bude tovar doručený o 2-3 pracovné dni.

Rozmyslel som si to a o tovar už nemám záujem.

V tomto prípade si vážime, ak nám túto skutočnosť bezodkladne oznámite a ušetríte prácu a náklady spojené s expedovaním Vašej objednávky.

Mám záujem o vypredaný tovar.

Tovar v e-shope sa neustále mení. U väčšiny tovaru je však pravdepodobné, že ešte bude dostupný o nejaký čas. O dostupnosti sa môžete informovať na infolinke 0908 423 775 alebo mailom info@nausnicka.sk.